2011. augusztus 1., hétfő

20.fejezet

Sziasztok drágáim.
Meghoztam a frisst.Köszönöm a pipákat és a 2 komit.Az elején lesz egy kis 18+ rész.Remélem tetszeni fog nektek a fejezet.Na nem dumálok tovább.Jó olvasást!

Puszi Kate^-^


Csak néztem mackó bátyámra majd felemeltem a hógolyót a hátam mögül és belenyomtam az arcába.Aztán ő csak tátogott mire én még több havat nyomtam az arcába.Már mindenki nevetett azon ahogy elbántam vele.Aztán meghallottam magam mellől a legcsodásabb hangot.

-Hát itt meg mi folyik?Emmett miért tiszta hó és Bells miért térdel mellette?-kérdezte mosolyogva.
-Hát tudod csak annyi bátyus,hogy Emm majdnem ledobta Bellát ezért aztán ő megleckéztette egy kicsit tesókánkat.Kapott pár tucat havat az arcába.-mondta még mindig nevetve Alice.
-Áhhá értem.Akkor gyere ide szerelmem hagy gratuláljak,hogy megleckéztetted ezt a nagy mackót.-mondta és felkapott és egy igazán szédítő csókkal ajándékozott meg.
-Na várjál csak hugi.Ezt még vissza kapod.-mondta Em,de szerelmem még idejében reagált és ő fordult háttal Emmettnek így őt találta fejbe a hatalmas hógolyó.
-Emmett Cullen.Ugye tudod,hogy ez háborút jelent.-mondta Edward az elején fenyegetően majd utána már a végét majdnem elnevette.

Aztán már csak annyit láttam,hogy Ed elszalad mellőlem és Emmett már repül az égen.Erre mindenki elkezdett nevetni és elkezdődött a hócsata.Sokáig játszottunk,de aztán bementünk mert már 4 óra volt és nekem meg Edwardnak lassan mennünk kellett Damonékért a reptérre.Úgyhogy mikor bementünk a házba mindenki elvonult a szobájába.Szerelmem bezárta az ajtót maga után amikor bejött a szobába.Nem nagyon foglalkoztam vele mert elkezdtem levenni magamról a vizes ruhákat.Majd mikor már csak melltartóban és bugyiban voltam belebújtam a bundás papucsomba és a köntösömbe és besétáltam a fürdőbe,hogy vegyek egy forró zuhanyt.Levettem a fehérneműt majd beálltam a vízsugár alá.Már pár perce áztathattam magam mikor halottam,hogy kinyílik a kabin ajtaja és Ed átöleli a derekam.

-Annyira kívánlak.-suttogta a fülembe és kezei elkezdtek kalandozni a testemen.Én csak szembe fordultam vele(mivel eddig háttal álltam neki) és a kezem a mellkasára tettem.Eltoltam a falig majd annak neki döntöttem és elkezdtem csókolgatni a nyakát.Néha beleharaptam amire ő csak úgy reagált,hogy közelebb húzott magához.Aztán fordult a helyzet és én voltam a csempének nyomva.Felemelte az egyik lábam és a derekára rakta és azt tartotta az egyik kezével míg a másikkal a mellemet markolászta.A nyakamat harapdálta gyengén majd éreztem egy erős szúrást és tudtam,hogy megharapott.Ettől beindultam mert még sosem csinált ilyet.Egyedül Damon csinált ilyeneket.Aztán azzal a kezével amelyikkel a lábamat tartotta elkezdte nőiességemet simogatni.Egyre sűrűbben sóhajtoztam mikor egyik ujját is megéreztem bennem a levegő is bennragadt a tüdőmben.Az én kezeim sem tétlenkedtek.Megmarkoltam legféltettebb kincsét majd lassan elkezdtem rajta mozgatni a kezem.Éreztem ahogy a vér lefolyik a nyakamon.Éreztem,hogy már nem szívja a vérem.

-Bella kívánlak.Akarlak.MOST!-suttogta a fülembe és,hogy nyomatékosítsa szavát mélyen a szembe nézett mire én csak bólintottam.

Felemelte mind a két lábam és a dereka köré kulcsolta majd egy erőteljes lökéssel belém hatolt.Közben végig a szembe nézett.Lassan elkezdtem rajta fel-le mozogni ami mind a kettőnkből sóhajokat csalt ki.Mikor gyorsabb iramra utasítottam csak körmeimmel végigszántottam a hátán és ő értette a célzást.Szerencsére.Mikor már közel álltunk mind a ketten éreztem,hogy újra belém harap és ismét elkezdte szívni belőlem a vért.Kis idővel később hatalmasat robbantam.Nem tudtam mit tenni csak sikítottam egy nagyot és a körmeim a vállába mélyesztettem,majd éreztem,hogy ő is megremeg alattam és egy mély morgást halottam.

-Szeretlek Bella mindennél jobban.-mondta.
-Én is szeretlek Edward.-mondtam neki és megcsókoltam.

Majd lerakott az öléből és lemosdattuk egymást.Még éreztem ahogy a vér folyik a nyakamból.Próbáltam a hajammal elrejteni a sebhelyet és kicsit sikerült is.Először Edward szállt ki a zuhany alól,hogy megtörölközzön és elmenjen öltözni.Mikor halottam,hogy becsukódik a fürdő ajtaja én is kiszálltam a zuhany alól és magamra tekertem a törölközőt és a kezemmel próbáltam a sebet leszorítani,hogy ne vérezzek össze semmit se.Mikor megláttam a tükörbe kicsit hátrébb léptem.Elég mély seb volt.Gyorsan lekezeltem és raktam rá egy kötést majd megtörölköztem és kimentem a szobámba.Láttam,hogy az óra negyed 6-ot mutatott így neki láttam a készülődésnek.Felvettem atléta garbót és kék csőnadrágot.Majd visszamentem a fürdőbe és gyorsan megszárítottam a hajam majd felkötöttem a fejem tetejére.Visszaszaladtam és felkaptam egy bundás zoknit meg egy térdig érő csizmát.Egy pulcsit és a kabátot.Majd leszaladtam a lépcsőn ahol már a család ült.Edward már kinti cuccban volt.

-Hugi halottam az iménti kis játékotokat.Legközelebb fogd vissza a hangod mert még szerintem a vadászó Carlisle is meghallotta.Szegény Jasper teljesen beindult az érzelmeitektől és majdnem előttem teperte le Alice-t,de aztán felmentek a szobájukba és ahogy hallom most végeztek.-mondta Emmett kaján vigyorral.
-Tudod drága bátyám mi legalább megtehetjük.Ahogy tudom Rose tilalmat tart.Így neked nuku szex.Tudod valahogy nem tudlak sajnálni.Ezt szokták egyesek SZÍVÁSnak nevezni.-mondtam és a "szívást" hangosabban mondtam mint a többit.

Aztán szerelmem kézen fogott és elkezdtünk kifelé menni a kocsihoz mivel már 5:40 volt és Damonéknak a repülője 20 perc múlva itt van.A reptér meg fél órára van innen.Edward elég gyorsan ment,hogy behozzuk azt a 10 percet.De még így is maradt 5 percünk.Besétáltunk a reptérre és odamentünk ahol Damonék repülőjének van a kijárata.Mikor megpillantottam őket elengedtem szerelmem és elkezdtem feléjük futni.Rögtön Damon nyakába vetettem magam és csak ölelgettem.Annyira hiányzott.5 percig ölelgettük egymást majd elengedtük a másikat és szembefordultunk párjainkkal.

-Bella hagy mutassam be Alexandra White-ot.Alexa ő itt Isabella Marie Swan.-rámutatott egy gyönyörű barna hajú lányra.Tényleg gyönyörű.
-Szia Isabella.Hívj nyugodtan Alexanak mindenki úgy hív.-nyújtott kezet.
-Szia.Hagy mutassam be neked Alexa életem párját Edward Anthony Cullen Masen.-mutattam be őket egymásnak majd kezet ráztak.

Elkezdtünk kifelé sétálni mikor Damon ismét megszólalt.

-Amúgy kiscsaj ,hogy-hogy megint barna vagy?Mi történt.Annyira más vagy.Az illatod is.Mint mikor megismerkedtünk.DE várjunk csak.Te akkor még ember voltál és most is az vagy?Ezt,hogy történhetett?-kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-Tudod mikor elhagytál pár nappal később találkoztam egy boszorkánnyal és ő átváltoztatott emberré ahogy később Rosaliet,Alicet és Esmet is.Tudod nem ok nélkül jöttünk el Los Angelesből.De ezt majd otthon megbeszéljük.-mondtam és beültem előre az anyósülésre szerelmem mellé.Alexa és Damon hátra ültek.Ahogy becsukódott az ajtó Edward már ki is lőtt a kocsival.Megint fele idő alatt tettük meg a 30 perces utat.Mikor kiszálltunk az autóból felvittük a cuccaikat a szobájukba ahol a fejér dominált.

-Remélem tetszik.-mondtam nekik mosolyogva mire ők is mosolyogva bólogattak.
-Na de most már elmondhatnád miért költöztetek el L.A-ből ide.-mondta Damon türelmetlenül.
-Okés.Akkor szólunk a családnak.-Ahogy ezt ki is mondtam Edward már el is tűnt mellőlem és halottam ahogy mindenkit leküld a nappaliba.

Intettem nekik,hogy mi is menjünk le.Ahogy leértünk Damon és Alexa meghökkentek a lányok nagy hasán.

-Ti terhesek vagytok?DE az,hogy lehet?Egy vámpírtól nem lehet gyereketek vagy mégis?-kérdezte Dam tőlük.
-Hát egy embernek lehet egy vámpírtól ahogy látszik.De ahogy megszületnek a babák nekünk vissza kell változnunk vagy meghalunk.-mondta Esme.
-Értem.-mondta Dam.
-Ja amúgy jut eszembe.Család bemutatom nektek Damon barátnőjét Alexandra White-ot.-mondtam és mindenki felállt és köszöntötték.

Majd leültünk beszélgetni.Elég sokáig beszélgettünk majd Edwarddal egymás szemébe néztünk és tudtuk,hogy el kell nekik mondani az eljegyzést.Felálltunk mire mindenki minket nézett.A család boldogan míg Damon és Alexandra értetlenül.

-Dam,Alexa el kell mondanunk nektek valamit amit szerintem jobb ha ti is tudtok.
-Eljegyeztem Bellát és 5 hónap múlva lesz az esküvőnk.-mondta szerelmem és magához ölelt.
-És babákat várok.Ikreink lesznek.-mondtam és néztem az előttem két lesokkolt vámpírt.Szóhoz se jutottak csak tátogtak,de hang nem jött ki rajta.


Alexandra White(aki már nem emlékszik rá):

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Elég érdekes fejezet lett, értem ezalatt Edward harapását, amit a zuhanykabinban hajtott végre Bellán, de Bellának tetszett, nem is akármennyire. Ettől robbant fel. Nem is csodálom. :)
    Nagyon jó fejezet lett. Tetszett ahogy Bella "megleckéztette" Emmettet és megpakolta őt hóval. Jót nevetett rajta mindenki. Szegény legkisebb.
    Várom a folytatást és hogy Damonék mit szóltak az eljegyzéshez és az ikrek bejelentéséhez.
    Ágika

    VálaszTörlés