2011. július 25., hétfő

19.fejezet

Sziasztok drágáim!Meghoztam a frisst ahogy ígértem.Remélem tetszeni fogok nektek.Sajnálom a hosszú kimaradásom.Na de nem szövegelek tovább.Jó olvasást!
Puszi Kate^-^


Reggel mosolyogva ébredtem.Felnéztem és szerelmemmel találtam szembe magam.

-Jó reggel szerelmem.-köszöntött csókkal.
-Neked is.

Még feküdtünk egy kicsit de aztán a hasam egy nagy korgással jelezte,hogy ételre van szükségem.Edwardra néztem aki csak kuncogva csóválta a fejét.Felkeltem az ágyból és a gardróbba vonultam.Elővettem egy kismama felsőt amibe még ha nagyobb lesz a hasam az is elfog nyugodtan férni.Kisétáltam a szobába ahol Edward ült teljes harci díszben.

-Csináltam neked kaját.Lent van a konyhába.Gyere menjünk.-mondta majd megfogta a kezem és elkezdett kifelé húzni.

Ahogy a lépcsőfordulóhoz értünk halottam,hogy a szobánkban csörög a telefonom.Bocsánatkérően néztem szerelmemre majd elengedtem a kezét és visszaszaladtam.Gyorsan felkaptam az éjjeli szekrényről és fel is vettem rögtön.

-Halló?-szóltam bele.
-Bells,drága.De jó hallani a hangod.-szólt bele Damon a telefonba.Nagyon örültem neki,hogy hív.
-Neked is Damon.-válaszoltam mosolyogva.
-Boldog karácsonyt kicsi lány.
-Neked is boldog boldog karácsonyt vén ember.-nevettem a telefonba.Régen mikor még nem jártunk együtt mindig így hívtam.
-És amúgy mizu van veled?Milyen az idő Los Angelesben?-kérdezte tőlem.
-Nem tudom ott milyen L.A.-ben,de itt Alaszkában mindent hó borít és hideg van.
-Mit keresel te ott?De jó akkor most pakolhatom át a bőröndömet a nyári cucc helyett a télire.
-Ideköltöztünk a családdal.De várjunk csak...Hogy érted azt,hogy a bőröndöd.Csak nem megakarsz látogatni?
-De bizony.Szóval estére érkezünk Alexandrával.Készítsd elő a szobánkat.
-Rendben van.Nagyon várlak titeket.De mikor is érkeztek pontosan mert kimegyünk Edwarddal elétek a reptérre.-kérdeztem tőle.
-Hát 6-ra érünk oda.De most viszont mennem kell cica.Majd akkor találkozunk.-köszönt el tőlem.
-Rendben.Szia drága.-köszöntem el mosolyogva.

Fejcsóválva mentem le a konyhába ahol már ott volt Esme,Alice és Rose is.Éppen hozzá láttak a reggelihez.

-Jó reggelt lányok.Mi a kaja?-kérdeztem tőlük míg én is helyet foglaltam az asztalnál.
-Rántotta,palacsinta,bacon,muffin.Edward kitett magáért.-mosolygott Esme.

Szedtem magamnak egy kis rántottát meg bacont.Eddy istenien tud főzni.Két tányérral ettem és ittam hozzá egy kis narancs levet.Mikor végeztem elmosogattam magam után majd átsétáltam a nappaliba ahol Emmett tv-zett.

-Szia bátyó.Mit nézel?-kérdeztem tőle miközben lehuppantam mellé a kanapéra.
-Szia hugi.Foci meccset.Elég unalmas.Na és akkor jön majd Damonka meg a csaja?-kérdezte mosolyogva.
-Igen jönnek.Nagyon örülök neki.Damont nyár óta nem láttam.De telefonon tartottuk a kapcsolatot.
-Értem.Kíváncsi vagyok,hogy néz ki a kis bigéje.-mosolygott.
-Em még szerencse,hogy Rose ember és nem hallotta amit mondtál különben már a szemben lévő falba lennél beleépítve.-mondta szerelmem míg leült mellém és a kezét a hasamra tette.
-Jól van öcsipók.Te inkább foglalkozz a leendő asszonykáddal.
-Nem kell kétszer mondanod.-mondta Edward majd felkapott és már szaladt is fel velem a szobánkba.

Letett az ágyunkra majd elkezdte puszilgatni a nyakam majd áttért a hasamra.Ahol már megvolt a kis dudor ott puszilgatta és simogatta.Tudtam,hogy tökéletes apja lesz a piciknek.Egész délelőtt itt voltunk fenn a szobában és beszélgettük.Most azon vitatkozunk,hogy mik legyenek a a babák nevei.

-De én azt szeretném ha fiúk lesznek akkor Benjamin és Anthony legyen a nevük.-mondtam neki.
-De miért pont Anthony?-kérdezett vissza szerelmem.
-Mert ez a te második neved és nagyon tetszik nekem.
-Jó de az első szülött fiúnk Benjamin lesz.-jelentette ki.
-Rendben.És ha lányok lesznek akkor mi legyen a nevük?-kérdeztem tőle.
-Én szeretném ha az egyik Annabell lenne a másik pedig Marie.
-De a Marie fogadunk csak azért mert én a fiúnknak akarom az Anthonyt igaz?-kérdeztem tőle felhúzott szemöldökkel.
-Igen pontosan.-válaszolta.
-Rendben,de az elsőszülött lányunk Annabell lesz.-jelentettem ezt most én ki.
-Jól van.Megegyeztünk leendő Mrs. Cullen-Masen.-mosolygott rám majd megcsókolt.
-Esme szólt nekem gondolatban,hogy vigyelek le mert kész az ebéd.-mondta miután ajkaink elváltak.

Erre én csak bólintottam majd kikeltem az ágyból és lesétáltam az étkezőbe ahol már megvolt terítve 4 főre.De az ételek még nem voltak benn ezért úgy gondoltam segítek Esmenek behordani az ételt.

-Segítsek valamit?-kérdeztem tőle mikor beértem.
-Igen drágám.Vidd már be ezt a nagy tál levest.-mutatott rá egy jó nagy tányérra ami tele volt levessel.

Felemeltem majd lassan besétáltam vele az étkezőbe.Leraktam az asztalra majd visszamentem.Aztán még a többi ételt is kivittük.Mikorra végeztünk akkorra ért le Rosalie és Alice.Leültünk majd mindenki hozzálátott az evéshez.Mindent felfaltunk egy darab étel sem maradt.Esme istenien főzött mint mindig.Mikor végeztünk elválaltam,hogy elpakolok a mosogató gépbe.Elkezdtem összeszedni a koszos tányérokat mikor hírtelen két hideg kéz csúszott a derekamra és belecsókolt a nyakamba.

-Edward kérlek.Hagy pakoljak el.Utána a tiéd vagyok.-mondtam neki.
-Én nem tudok addig várni.-mondta vágytól elfúló hangon majd közelebb húzta a csípőmet az övéhez ahol megéreztem vágyát.
-Ezt most ne.Megígértem Esmenek,hogy ezt be-befejezem.-mondtam az utolsó szót akadozva mert közben belemarkolt a fenekembe.
-Kérlek Bella.-mondta miközben a nyakamat csókolgatta.
-Azt mondtam Edward Anthony Masen Cullen,hogy nem most.És engedj el.-mondtam szigort erőltetve a hangomba ami sikerült is mert éreztem,hogy elenged és eltűnik.

Aztán nyugodtabban elpakoltam.Aztán felsétáltam a szobánkba ahol ő feküdt az ágyon.Sőt ahogy közelebb mentem észrevettem,hogy alszik.Leültem mellé majd megsimogattam a haját és néztem ahogy aranyosan alszik.Már egy jó ideje nézhettem mikor kopogtatást hallottam és elsuttogtam egy halk szabadot majd kinyílt az ajtó és Jazz dugta be rajta a fejét.

-Gyere Bella le az udvarra.Emmett üzeni.Ja és,hogy melegen öltözz és hozz kesztyűt mert hócsata lesz.-mondta majd becsukta maga után az ajtót.

Sóhajtottam egy nagyot majd bementem a gardróbba és felvettem egy hosszú bundás nacit,egy vastag térdzoknit,egy derék védőt,2 pulcsit majd egy nagy bundás bakancsot és egy vastag télikabátot és egy sapkát na és az egyik legfontosabbat a kesztyűt.Majd nyomtam egy puszit Edward arcára majd lesétáltam a lépcsőn és kimentem az udvarra.Ahogy becsuktam az ajtót a fejem mellett becsapódott az ajtóba egy nagy hógolyó és halottam,hogy Emmett hangosan nevet.Lesétáltam a ház előtti lépcsőn majd mikor leértem lehajoltam egy jó nagy adag hógolyóért amit a hátam mögé raktam és elkezdtem közeledni a hóban fetrengő és nevető Emmetthez.Mikor fölé álltam abbahagyta a nevetést és rám nézett és ennyit kérdezett.

-Mi az hugi?-én csak sejtelmesen elmosolyodtam és ránéztem.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szép nagy adag kaját csinált reggelire Edward. Mind a négy nő rendesen jól lakhatott belőle.
    Szegény Edward. Így elbánni vele, ahogy Bella...
    Megnézném Emmett arcát, mikor Bella hozzávágja a hógolyóját.
    Kíváncsi vagyok, milyen nemű gyerekeik lesznek és milyen neveket fognak választani nekik végül.
    Várom a hócsata folytatását és Damonnal való újratalálkozásukat, és hogy ki mit fog szólni Alexandrához.
    Ágika

    VálaszTörlés
  2. Szia! Szuper lett! Siess a következővel lécci.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Én most találtam rá erre az oldalra és nagyon tetszik és kíváncsi vagyok a folytatására. :)

    VálaszTörlés