2011. augusztus 8., hétfő

21.fejezet

Sziasztok!
Meghoztam a frisst.Lehet,hogy kicsit rövid lett.Remélem tetszeni fog.Örülnék pár kominak.Jó olvasást!
Puszi Kate^-^



-Iikrek?-kérdezte Damon mikor hang is kijött a száján.Majd már csak annyit vettem észre,hogy szorosan ölel.
-Jaj kicsi Bellám úgy örülök.Tudjátok már mi lesz a nemük?-kérdezte mosolyogva miután elengedett.
-Köszi.Még nem.De következő hónapban már tudni fogjuk.
-Az jó.
-Amúgy Bella én is gratulálok nektek.-mondta Alexa.
-Köszönjük.--mondtam és Edwardhoz bújtam.
-Amúgy Damon szeretnélek valamire megkérni.Szeretném ha az esküvőnkön te lennél a tanúm.-mondtam mosolyogva neki.
-Ezzel megtisztelsz drágám.Örömmel elfogadom.-mosolygott ő is és megölelte kedvesét.

Még beszélgettünk egy darabig majd fáradságra hivatkozva a kismamák és én elvonultunk aludni.Alexa és Damon is a saját szobájukba mentek.Még szerencse,hogy hang szigeteltek a szobák.Különben lennének gondok.Szerelmemmel lezuhanyoztunk együtt majd megtörölköztünk és felvettük a pizsamánkat(az övé egy alsónadrág,míg az enyém egy bugyi és egy hálóing).Majd egymást ölelve elaludtunk.Hajnalban arra keltem,hogy hányingerem van.Úgyhogy kiugrottam az ágyból és szaladtam a fürdőbe és a wc fölé hajolva kiadtam magamból a tegnapi vacsorát.Majd mikor jobban lettem fogat mostam és visszafeküdtem az ágyba ahol Edward feküdt ébren és a plafont bámulta.

-Mióta vannak rosszulléteid?-kérdezte.
-Ez az első.Kemény két hét lesz ez.-mondtam és rádőltem a mellkasára.

Elkezdte simogatni a hátam majd kisvártatva elaludtam.'Egy kislány és egy kisfiú volt az álmomban.A tenger parton sétálgattunk velük szerelmemmel.

-Anyu,anyu!Benjamin levizezte a ruhám.-mondta a kislány aki olyan 5 éves lehetett.
-Nem is igaz.Apu mondd meg anyunak,hogy Annabell kezdte.-mondta durcisan a Ben.
-Gyerekek ne veszekedjetek inkább örüljetek,hogy itt vagyunk ezen a csodás helyen.-mondta szerelmem.
-Igaz.-mondták egyszerre a két kis csöppség.
-Na de most induljunk vissza a házhoz Esme mama már biztos vár minket finom ebéddel.És az unokatesóitok is várnak minket.-mondtam nekik majd kézen fogtam a kislányom és elindultunk a parton tovább.Majd az álom megszakadt.'
Ahogy kinyitottam a szemem Edward csillogó szemeivel találtam szembe magam.Megkérdeztem mi az mire mosolyogva felelt.

-Láttam,hogy mit álmodtál.A két kis csöppségünkről.Benről és Annaról.Gyönyörűek voltak.-mondta és megcsókolt.Levegő hiány miatt elszakadtunk egymástól.Már látszott a hasam,hogy egy kicsit gömbölyödik aminek nagyon örültem.Felvettem egy pólót és egy macinacit és a mamuszom majd a fürdőbe összefogtam a hajam.Átmentem a szobánkba ahol már szerelmem ült az ágyon felöltözve.Egy szürke póló és egy kék farmer nadrág volt rajta.Majd mikor odaértem mellé megfogta a kezem és lesétáltunk a nappaliba ahol ott volt Emmett és Damon.Valami hülye filmet néztek.

-Alexa hol van?-kérdeztem Damontól.
-Rosalieval elmentek vásárolni.Úgy látszik megtalálták a közös hangot.-mondta és tovább nézte a filmet.

Átmentünk a konyhába ahol Esme épp reggelizett.Edward is csinált nekem reggelit majd Esmehez leültem én is enni.Beszélgettünk majd mikor végeztünk elmosogattam.Már elég nehéz neki mozogni mivel elég nagy hasa van a kis fickóval.Később felsétáltam Aliceék szobájába ahol meg is találtam őket az ágyon.Barátnőm a laptopján csinált valamit még Jazz valami könyvet olvasott.

-Sziasztok.-mondtam majd leültem Aliceszel szembe.
-Szia.-mondták mind a ketten egyszerre.Mire összenéztek és elmosolyodtak.
-Alice arra szeretnélek megkérni,hogy nem segítesz-e nekem megszervezni az esküvőnket.-mondtam mire barátnőm felnézett a laptop mögül és elmosolyogott.
-Láttam,hogy meg fogsz kérni és a válaszom igen segítek.És amúgy mielőtt megkérdezed igen megint vannak látomásaim.Úgy örülök neki.-mondta és megölelt.Majd éreztem,hogy megmerevedik.Biztos megint látomás.Majd elengedett és úgy mosolygott,hogy az arca majdnem szétrepedt.
-Láttam,hogy milyen neműek lesznek a picik.-mondta és a kezét a hasamra tette.
-Tényleg?-kérdeztem már én is mosolyogva.
-Igen.Ha akarod elmondom.
-Igen,igen akarom,de várj szólok Edwardnak,hogy jöjjön fel ő is.-mondta majd lesiettem a nappaliba ahol szerelmem volt.
-Edward azonnal gyere fel velem az emeletre.Most.-mondtam neki.
-Hát haver szerintem menj az asszonnyal vagy kikapsz.-mondta Damon nevetve majd összepacsizott Emmettel.Edward felállt a kanapéról majd elindultunk felfelé.Majd mikor felértünk az elsőre Aliceék szobája felé vettem az irányt majd benyitottam és leültem az ágyra barátnőmmel szembe.Edward is leült mellém.
-Most már megtudhatom,hogy miért kellett feljönnöm?-kérdezte.
-Azért drága bátyuskám mert tudom,hogy milyen neműek lesznek a babák.-mondta mosolyogva Alie.
-Ez komoly?De honnan?-kérdezte Ed.
-Látomásom volt.
-Értem.
-Na de most már mondd el Alice mert tűkön ülünk.-mondtam neki.
-Egy kislány és egy kisfiú.-mosolygott.Nagyon boldog voltam,hogy lesz egy kis Edward na meg belőlem is lesz még egy.
-Akkor Annabell és Benjamin.-mosolygott szerelmem és megölelt.
-Bizony.-mondtam mosolyogva.
-És amúgy Alice a ti kis lánykátoknak mi lesz a neve?-kérdeztem.
-Amy Cullen Hale.-mosolygott Jasper ránk és adott feleségének egy puszit.
-Látom ti is a HAle nevet raktátok a főre.A mi kis csöppségeink is Cullen Masen-ek lesznek.
-Igen.Túl sok lenne úgy a Cullen.Elég ez így.-mosolygott Alice.Délig itt voltunk fenn és beszélgettünk majd levonulunk ebédelni aztán délután legjobb barátnőmmel elkezdtük tervezgetni az esküvőt.Ezzel elment az egész délután sőt este 10ig nem jöttem ki Aliceék szobájából.Majd mikor mára végeztünk felmentem a szobánkba és lezuhanyoztam majd bedőltem szerelmem mellé az ágyba és váltottunk egy szerelmes csókot majd egymást ölelve elaludtunk.

3 megjegyzés:

  1. Szia Kate!
    Miért nem mondta meg Bella, hogy ő is megálmodta a két gyerkőcöt? Érdekelt volna Alice reakciója erre.
    Amúgy nagyon jó fejezet lett. Tetszett.
    Várom a folytatást.
    Ágika

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Most találtam rá a történetedre de nagyon nagyon tetszik! :) várom a folytatást :) :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!:D
    Pár hónapja találtam rá a töridre, de akkor még nem annyira érdekelt, és időm se volt olvasni, de most már nagyon tetszik.:)
    Kerek 3 napomba tellett mire elolvastam az egészet.xD Olyanokat fantáziáltam...:J
    Olyan lehetne, hogy Damon és Bella valamilyen úton-módon újra együtt legyenek?*.*
    Sok ármányt, cselszövés, hazudozást, megcsalást, LÉGYSZII!!!*bociszemeeek*
    Puszii: Kicsinyuszii ^v^

    VálaszTörlés