2011. augusztus 16., kedd

22.fejezet

Sziasztok!
Meghoztam a frisst.Bocsi,hogy nem tegnap hoztam,de még nem voltam vele kész.És nem akartam fél kész munkát hozni nektek.Remélem tetszeni fog nektek a fejezet.Jó olvasást!
Puszi Kate^-^






Reggel mikor felkeltem rögtön hányingerem lett így rohantam rögtön a fürdőbe.Kiadtam magamból a tegnapi vacsorámat.Majd mikor végeztem meg mostam a fogam és le is zuhanyoztam.Majd felvettem egy pólót,farmernadrágot,pamut zoknit és egy kötött pulcsit majd lesétáltam a nappaliba ahol mindenki ott ült.Le ültem Edward mellé,ő felém hajolt és megcsókolt.

-Jó reggelt kicsim.-mondta miután ajkaink elváltak.
-Neked is szerelmem.
-Bella!-szólalt meg Damon.
-Igen Dam?
-Mi lenne ha délután elmennénk valahova ketten.Sok dolgot kell még megbeszélnünk.-mosolygott rám.
-Benne vagyok.Rég csináltunk már úgy is közös programot.-kacsintottam rá.

Ezután megebédeltünk-mivel már dél felé járt az idő-és felmentem és felvettem magamra egy kivágott pólót,csőnadrágot,csizmát,pulcsit,kabátot és utána Damonnal elindultunk moziba.Megnéztünk egy filmet majd elmentünk sétálni.Elmentünk az erdőbe sétálni ahol találtunk egy faházat.Látszott rajta,hogy rég nem használták de jó állapotban volt.Mikor megnéztük a házat rájöttünk,hogy elég takaros kis ház.Volt benne egy konyha,fürdő,nappali és 3 háló szoba.A délután folyamán szépen kitakarítottuk a házat.És arra is rájöttünk,hogy nincs messze a mi villánktól.Jól elvoltunk Damonnal.Rengeteget nevettünk és megbeszéltük,hogy holnap délután megint eljövünk ide ketten.Olyan 10 óra körül mentünk haza csak.Edward a nappaliban ült és Alexával beszélgettek.Ott volt még Emmett és Jasper is.Ők a tv-ben valami meccset néztek(mint mindig).

-Sziasztok!-köszöntünk Damonnal egyszerre.
-Sziasztok!-jött a válasz kórusban.
-A többiek?-kérdeztem.
-A lányok már fekszenek,Carlisle a kórházban van behívták valami sürgős esethez.És ti mit csináltatok?-kérdezte Ed.
-Moziban voltunk,majd sétálgattunk az erdőben és rátaláltunk egy faházra ami kicsit elhagyatott volt,de mi szépen felújítottuk.És szerencsére nincs is messze a háztól.Csak úgy 15 percnyi sétára van.Vámpírsebességgel úgy 3-4 percnyire.Holnap is megyünk mert úgy döntöttünk még Damonék itt vannak rendbe szedjük ketten azt a kis faházat.Tökéletes lesz arra,hogy ha valaki vendégségbe jön akkor oda küldjük vagy ha valamelyik pár nyugton akar lenni oda megy.Van ott még egy kis tó is.Ez az egész egy kis réten van és körülötte csak az erdő.Olyan varázslatos egy hely.-mondtam mosolyogva majd leültem szerelmem mellé aki rögtön magához ölelt és megcsókolt.

Olyan éjfél körül felmentünk a szobánkba aludni.A többiek is felvonultak lepihenni.bevonultam a fürdőbe és lezuhanyoztam.Épp mosakodtam mikor éreztem,hogy valaki átölel hátulról.Megfordúltam és Edwarddal találtam szembe magam.

-Te meg mit keresel itt?-kérdeztem tőle.
-Hát bejöttem a fürdőbe és mikor megláttalak nem tudtam neked ellen állni így bejöttem hozzád.-mondta és megcsókolt.Ez a csók vad volt és szenvedélyes.Teljesen beindultam tőle.Beletúrtam most már vizes hajába és még közelebb húztam magamhoz.Megéreztem a hasamnak nyomódó vágyát így az egyik kezem közénk csúsztattam és megmarkoltam vágyát mire belenyögött a csókunkba.Beletúrt hosszú barna hajamba majd még közelebb húzott magához már ha ez még lehetséges.

-Inkább a hálóba folytassuk ezt.-mondta vágytól elfúló hangon a fülembe.
-Rendben van.-mondtam és már csak azt vettem észre,hogy az ágyon fekszem és fölöttem pedig Edward van.

Elkezdte csókolgatni a nyakam majd a kezeivel pedig bebarangolta meztelen testem.Azon az estét nem aludtam sokat.Az egész estét végig szeretkeztük.Egymás karjaiban néztük a napfelkeltét.Furcsa,hogy egész este nem aludtam és mégsem voltam fáradt.A napok gyorsan teltek.Azon kaptuk magunkat,hogy Damonék holnap indulnak haza.Damonnal minden délután a faházikóba voltunk.Általában Alexa és Edward is csatlakozott hozzánk.Rengeteg közös programot csináltunk.a mai nap vannak itt utoljára Damonék.Holnap reggel indulnak vissza Mystic Fallsba.Legközelebb már csak az esküvőnk előtti napokban találkozunk velük,amit nagyon sajnálok.Ma még utoljára ketten lemegyünk a faházba.Ott még beszélgetünk ketten és csak is este jövünk haza valamikor.Miután megebédeltem elindultam a nappaliba ahol már Dam várt rám egy táskával amiben étel és üdítő van nekem.Majd kisétáltunk a házból és a kis ház felé vettük az irányt.Negyedóra alatt odaértünk majd mikor beléptünk a házba elvettem tőle a táskát és kipakoltam belőle a hűtőbe.

-Damon szomjas vagy?-kérdeztem tőle míg a hűtőbe pakoltam.
-Igen egy tasak 0 negatívat kérek drága.-mondta és halottam a hangján,hogy mosolyog.

Kivettem a hűtőből a vért majd a nappaliba sétáltam és odadobtam neki a vért.Elkezdte inni még én visszamentem a konyhába és hoztam magamnak egy csomag chipset és egy nagy tábla csokit.Mostanában mindig rengeteg édességet eszek.E már a szervezetem néha kívánja a vért is.Rosenak,Alicenek és Esmenek több vért kell inniuk mivel ők régebb óta voltak vámpírok mint én így az ő szervezetük jobban kívnja mint az enyém.Ráadásul még a babák is kívánják.Gondolat menetemet Damon zavarta meg aki lopott a chipsemből.

-Naaa.Ez az enyém.-mondtam neki nevetve.
-Hát így jártál drága.Amúgy ha végeztél beszélnem kell veled.-mondta komoly arcal.
-Oké.-mondtam és leraktam a tányért a kezemből.
-Kezdheted.-mondtam neki.
-Figyelj Bella.-kezdte.
-Én még mindig szeretlek.
-Én is szeretlek Damon ezt tudod.
-Én nem úgy mint a legjobb barátom hanem szerelemből szeretlek.Még mindig.Ahogy megláttalak valami újra fellobbant bennem.És mikor bejelentetted,hogy hozzámész ráadásul ikreket vársz tőle teljesen lesokkoltam.Lehet ha akkor nem hagytalak volna el akkor most az én babámat várnád és hozzám jönnél feleségül.
-Damon ez nem biztos,hogy így lenne.Valamit el kell mondanom.Mikor még együtt voltunk én megcsaltalak Edwarddal.Egyszer lefeküdtem vele és többször is csókolóztunk.De ezt csak általában csak akkor mikor te nem voltál itthon ami elég sokszor fordult elő.-szemében fájdalmat láttam.
-Úgy sajnálom Damon.-mondtam neki szemlesütve.Majd éreztem,hogy valaki megölel.
-Semmi baj Bells.Ez már elmúlt.De örülök,hogy elmondtad ezt nekem.-mondta és megfogta az arcom és felemelte,hogy a szemébe nézzek.Majd közelebb hajolt és megcsókolt.Ez a csók valahogy más volt.Éreztem a belőle áradó szeretetet amit ő érez irántam.

-Ez nem szabad.Hiszen én menyasszony vagyok és hamarosan hozzámegyek Edwardhoz.Ráadásul babákat várok.-mondtam miután elhúzódtam tőle.
-Kérlek Bella.Csak ezen a délutánon legyél az enyém.Kérlek.Ennyi ki jár nekem ha már vele megcsaltál engem.Akkor vele is tedd ezt.Kérlek csak ma délután.-mondta és megcsókolt megint.

Nem tudtam neki ellen állni.Valami megmozdult bennem iránta.Azt amit már rég nem éreztem.A csókunk egyre szenvedélyesebb lett,de mégis gyengéd volt.Aztán felkapott az ölébe és bevitt az egyik hálóba ahol lefektetett az ágyra és elkezdett vetkőztetni.Én is elkezdtem leszedni róla a ruháit.Mikor már csak fehérnemű volt rajtunk lenézett rám és levette rólam a melltartóm majd eldobta valahova a szobába.Majd közelebb hajolt hozzám és a fülembe suttogott.

-Gyönyörű vagy még mindig.-mondta és újra megcsókolt.Azután már csak arra eszméltem fel,hogy egymás mellett fekszünk pihegve.Kezd esteledni.

-Szeretlek Bella.-mondta és magához ölelt.Lelkiismeret furdalásom van amiért ezt tettem Edwarddal.
-Tudom.-mondtam és lehajtottam a fejem.Majd felkeltem az ágyból és összeszedtem a ruháim és felöltöztem.Majd Damon is felöltözött.Majd odajött hozzám és megölelt.

(Damon szemszöge)

Mikor megtudtam,hogy Bella és Edward összeházasodnak kicsit sokkolt a hír.Ráadásul még kisbabáik is lesznek.Ezután a napok gyorsan teltek.Bellával találtunk egy faházat amit szépen rendbe hoztunk.Minden nap délutánját itt töltöttük a házban.Általában jött velünk Alexa és Edward is.Rengeteg közös programot csináltunk.Megkedveltem Edwardot.Az volt a baj,hogy elvette a szerelmem akit mindennél jobban szeretek.Persze ha ő ott volt akkor erre nem gondolhattam hiszen meghallhatta volna.Ezért erre csak akkor gondoltam ha nem volt a közelemben.Amúgy szeretem Alexát félre értés ne essék csak Bellát mikor megláttam valami fellobbant bennem újra.Azt amit már rég eltemettem magamban.Ez az utolsó napunk itt Alaszkában.Holnap reggel utazunk vissza Mystic Fallsba.Délután elmentünk Bellával a faházba de csak ketten.Majd miután elmondtam neki,hogy még mindig szeretem kicsit lesokkolt.Majd elmondta,hogy míg együtt voltunk megcsalt Edwarddal.Ez elég rosszul esett.De tudtam,hogy neki Ő az igazi és nem én.Majd mikor megcsókoltam újra engedett nekem és most utoljára egymáséi lettünk.Isteni volt ez a szeretkezés.Így még sosem voltunk együtt.Kiélveztük,hogy ez volt az utolsó.Kikelt mellőlem az ágyból és lassan összeszedte a ruháit és felöltözött.Majd én is felöltöztem és odaálltam mögé és megöleltem.Szembe fordítottam magammal és utoljára megcsókoltam.

-Szeretlek Bella.-mondtam neki.
-És ezt azért teszem mert tudom,hogy neked ez rossza amit Edwarddal tettél.-kezdtem mire ő bólintott.
-Tudod,hogy van a mondás.Akit szeretsz engedd el.Ezért én ezt teszem.-mondtam és éreztem,hogy egy könnycsepp kifolyik a szememből.Majd elkezdtem megigézni Bellát.
-Ami ma történ köztünk elfelejted és amiket mondtam is.Csak arra emlékszel majd a mai napból,hogy beszélgettünk,filmeztünk és nevettünk.És nagyon jól éreztük magunkat.Csak erre emlékszel semmi másra sem.Most mondd el mit csináltunk ma mi ketten.-mondtam miközben éreztem,hogy újabb könny buggyan ki a szememből.
-Csak beszélgettünk,filmeztünk és nevettünk.Nagyon jól éreztük magunkat.-mondta gépiesen.Így tudtam,hogy bevált az igézés.Majd észhez tért és csak mosolygott.Majd én is próbáltam mosolyogni.

-Na akkor Bella menjünk haza.Én jól éreztem magam veled.Tökéletes délután volt.-mondta neki.
-Szerintem is.Jókat nevettünk.-mondta és összeszedte a cuccát amit áthoztunk és elindultunk vissza a Cullen házhoz.

3 megjegyzés:

  1. Jaj, ez nem volt semmi xD De mikor megláttam azt a képet az elején már gondoltam, hogy Damon meg fogja igézni Belláát :D Húú nagyon tetszett és örülök, hogy még mindig szeretik egymást xD

    VálaszTörlés
  2. Te aztán tudod, mi kell NEKEM.XD
    Erre váártam *-* Csak kár, hogy Bellának el kell felejtenie az együttlétet Damonnel :/
    De ez nagyon jó fejezet lett *.*

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ez azért nem semmi fejezet lett.
    Hihetetlen, hogy Edward abszolút nem volt féltékeny Damonra. Hisz egykor szerelmesek voltak egymásba Bellával. Remélem, nem fog kiderülni, mit tettek a kisházban. Bár Damon megigézte Bellát, ki tudja...
    De azért jó, hogy egy kicsit együtt is tudtak lenni, mármint ami a házikót illeti.
    Várom a folytatást.
    Ágika

    VálaszTörlés