2011. június 27., hétfő

17.fejezet





Sziasztok drágáim!Meghoztam a 17.fejezetet.Van benne egy kis fordulat is.Bocsi ha kicsit zavaros a fejezet. :$ Remélem tetszik majd nektek.És köszönöm a komikat az előzőhöz és köszönöm a 20.rendszeres olvasót.Jó olvasást!

Puszi Kate^^




(Edward szemszöge)



 Mikor találkoztunk Bellával a strandon teljesen elbűvölt.Abban a fürdőruhában gyönyörű volt.Ha lehet még jobban beleszerettem.Azóta csak ő jár a fejemben és,hogy végre szingli.Damon elhagyta.Mondjuk nem értem,hogy képes egy ilyen angyalt elhagyni de ez az ő döntése volt.Én csak örülni tudok neki.Nem rég értem haza a vadászatból.Elég messzire elmentem most mert már hiányzott egy jó kis hegyi oroszlán.Egy napig voltam távol.Leparkolok a kocsival és irány fel a családhoz egy újabb unalmas nap elé nézve.


-Hello család!-köszöntem nekik mikor beértem a nappaliba.Úgyis tudom,hogy aki a házban van az úgyis hallotta.
-Szia Edward.Végre megérkeztél.-mondta Esme és megölelt.
-Eddy fiú.Képzeld Alicenek volt egy látomása Belluskáról.Egy bárban dolgozik ahol énekelt is.-mondta Emmett vigyorogva.
-Hmmm...-tőlem csak ennyire futotta.
-Nem jössz mecset nézni velem?-kérdezte Em Alice féle bociszemekkel.
-De,úgysincs jobb dolgom.-mondtam neki és ledobtam magam a kanapéra.


Az egész délelőtt elment azzal,hogy itt voltunk és néztük a tv-t.Megnéztünk a meccs után valami hülye vámpíros filmet.Elég sokat nevettünk rajta.Olyan 1 óra körül csengettek.


-Majd én nyitom.-mondtam és odasétáltam az ajtóhoz.


Mikor kinyitottam Bellával találtam szembe magam.Valami furcsa volt rajta.A haja barnásabb volt.Felnézett rám a hatalmas csoki barna szemeivel.Majd közelebb jött,átkarolta a nyakam és megcsókolt.Először kicsit meglepődtem,de aztán én sem voltam rest viszonozni a csókjait.Mikor ajkaink elváltak csak néztem rá.Ő megfogta a kezem és elkezdett kifelé húzni a házból.


-Vegyél fel a hátadra és szaladj hozzám.-suttogta.


Csak néztem rá majd teljesítettem a kérését.Felvettem és szaladtam is hozzá.Körülbelül 2 és fél perc alatt értem oda.Mikor beléptünk a házba Bella ismét ajkaimra tapadt.Felértünk a szobájába és leraktam az ágyára ő pedig elhúzódott tőlem levegőért.Olyan volt mint egy ember.Valamiért a vére sokkal intenzívebb volt.Eléggé furcsálltam.Belenéztem a személbe és olyan volt mintha magába szippantana.


-Bella mi történt veled?-kérdeztem tőle halkan és elfúló hangon.
-Ember vagyok ismét.Egy boszorkány megjelent délelőtt az ajtómban és visszaváltoztatott azzal a válasszal,hogy nem így kellett volna történnie.Ha másodjára is átváltoztatnak csak akkor maradhatok örökké vámpír.És én szeretlek.Téged akarlak.-folytatta volna tovább de félbeszakítottam.
-Bella.Mikor lefeküdtünk akkor is elszaladtál utána.
-Az csak azért volt mert akkor még Damonnal voltam és zavart amit tettem vele.
-Nem hiszem neked.Félek,hogy megint úgy reagálsz és elszaladsz és megint egyedül maradok.
-Nem hagylak el többet.Csak ha te elküldesz.
-Arra várhatsz.-mondtam neki mosolyogva majd újra megcsókoltam.
-Szeretlek.-suttogta miközben ajkaink elváltak pár másodpercre.
-Én is szeretlek Bella.-mondtam neki.


Rátapadt az ajkaimra.Mohón faltuk egymás száját.Megnyaltam az alsó ajkát ami elnyílt így bebocsájtást kaptam a szájába.Elkezdte leszedni rólam az ingem.Lassan boldogult a gombokkal.Mikor sikerült neki a művelete,lehúztam róla a pólóját és a melltartót is levettem róla.Felemelkedtem róla,hogy megtudjam szemlélni a felsőtestét.Gyönyörű volt.S tökéletes melleitől elállt a lélegzetem.Ő erre csak elpirult.Felült ő is és elkezdte kibontani az övemet miközben csókolóztunk.Nem bírtam várni míg leszedi rólam a nadrágom így letéptem.Az ő nadrágjával is ugyan így tettem.Rajtam már csak egy boxer volt míg rajta csak egy bugyi.Ajkairól elkezdtem a nyakát csókolgatni miközben haladtam egyre lentebb.A kulcs csontjánál elidőztem majd haladtam lefelé a melléhez.Egyre többet sóhajtott.Mikor elértem a melleit és gyengéden beleharaptam a mellbimbójába felnyögött.Kezeim lefelé kalandoztam a bugyijához.A vékony anyagon keresztül elkezdtem simogatni nőiességét.Már nagyon vágytam rá,hogy újra egyesüljünk.Felnéztem a szemébe mire ő bólintott.Ezzel megadta nekem az engedélyt.Letéptem róla a bugyiját magamról a boxerem.Combjait a derekamra kulcsoltam és gyengéden beléhatoltam.Mind a kettőnkől kicsalt egy elégedett sóhajt.Először lassan mozogtam aztán mikor már nem bírta Bella a lassú tempót belemarkolt a fenekembe és ezzel ösztönzött gyorsabb mozgásra.Kis idő múlva a gyönyör erőteljesen robbant bennünk.Kihúzódtam belőle majd mellé feküdtem.A mellkasomra kúszott és kis idő múlva elaludt.Aztán én is.


(Bella szemszöge)


Mikor felkeltem a mellettem lévő adonisz még aludt.Megpusziltam a mellkasát majd magamra tekertem a lepedőt és kikeltem az ágyból.Bementem a fürdőbe,hogy letusolhassak.Mielőtt beszálltam a zuhanyzó alá megnéztem magam a tükörben.Egy vidám lány nézett vissza rám.A szeme boldogan csillogott,a haja kicsit kócos volt.Arca kisimult volt és nyugodt és ajkán mosoly volt.Elsétáltam a tükör elől.Ledobtam magamról a lepedőt és beálltam a zuhany alá.Megengedtem a meleg vizet ami kellemesen érintette a bőröm.Jó volt most,hogy megint ember lehetek.Furcsa igaz mert megint szükségem van ételre és italra és legfőképp levegőre.De már nem vagyok annyira tökéletes mint vámpír ként.Mikor végeztem a fürdéssel kiszálltam és magamköré tekertem egy törölközőt.Kinyitottam a fürdő ajtót és egy még álmos Edwarddal találtam szembe magam.

-Szia szépségem.-mondta félmosollyal az arcán és beletúrt kócos hajába.
-Szia Ed.-mondtam neki és odamentem hozzá.

Lehajolt hozzám és megcsókolt.Annyira jól esett a csókja.Miután elváltak ajkaink én a gardróbba mentem míg ő a fürdőbe.Felvettem egy rózsaszín atlétát,egy sötét kék farmer rövidnadrágot és egy fekete papucsot.Kimentem ahol már Edward várt az ágyon.Odasétáltam hozzá és leültem mellé mire ő átkarolt és magához vont.

-Akkor most mi lesz velünk?Megint együtt vagyunk?-kérdezte.
-Igen együtt.-mondtam neki mire ő megcsókolt.
-Akkor Bella szeretném ha hozzánk költöznél és nem lennél egyedül ebben a nagy házban főleg,hogy most már megint ember vagy.-mondta miután ajkaink elváltak.
-Rendben van.Akkor összeszedem a cuccom és mehetünk hozzátok.-mondtam és felálltam.Kiszedtem a szekrényből a bőröndjeimet ami pontosan 7 db volt.Belepakoltam a ruháimat és a cipőimet.Még jó,hogy voltak táskáim és abba tudtam a többi cuccom pakolni.Mint például tisztálkodási szerek,fényképek,ékszerek.Ezzel egy órára lettünk kész.Lepakoltunk a kocsimba és utána mentünk a Cullen házhoz ami mostantól az otthonom lesz.Beértünk hozzájuk és mindenki nagy örömmel fogdta,hogy újra együtt vagyunk.Még Rosalie is örült.Mikor megtudta,hogy vissza változtam emberré és megtudta,hogy a bocsi lány bárkit visszatud megbeszéltük,hogy holnap felkeressük,hogy ő visszaváltozzanak,hogy lehessen babájuk.De nekem sajnos 8kor mennem kellett dolgozni úgyhogy akkor otthagytam őket.A napok egyre gyorsabban teltek és megtaláltuk boszi barátnőmet Emmát.Esme és Alice szerettek volna babát ezért ők is visszaváltoztak.Nagyon furcsa volt újra az ember lét de aztán megszokták.Mindenki próbálkozott a babával csak mi Edwarddal nem.Akkor volt a családban a legnagyobb az öröm mikor kiderült,hogy mindenki terhes a lányokközül terhes.Én már egy ideje nem dolgozok a bárban mert otthagytam.Tovább kell állnunk a babák miatt.Túl gyorsan fognak nőni.Most költözünk az új házba ami Alaszkában van.Sajnos oda kellett mennünk.De jó lesz most a havas táj és egy kis nyugalom.Gyönyörű nagy házunk van.Mindenkinek van saját része.Karácsony lesz úgy egy hét múlva.Nagyon várom.Karácsony előtti nap reggelén arra keltem,hogy a hasam alján van egy kis dudor vagyis terhes vagyok.Edward nincs itthon mivel éppen vadászik és csak estére és haza.Elugrom gyorsan a városba és veszek ajándékot szerelmemnek.Egy órát veszek neki.A lányok még nem árulták el a fiúknak,hogy a babák milyen neműek.Ma mennek megtudni.Megyek én is velük majd ha visszaértem a városból mivel egyre mennek és a fiúk addig behozzák a karácsonyfát és mi majd feldíszítjük.A városból hazaérve a lányok már a garázsban voltak indulásra készen.

-Lányok.Én is megyek veletek.-mondtam nekik miután kiszálltam a kocsimból.
-Rendben.Esme fog vezetni.Rose előre ül mi meg ketten akkor hátra.-mondta Alice mosolyogva.

Ugyan olyan pörgős volt még így is terhesen.Pedig már szépen gömbölyödik ő is.Már a 2.hónapban van pedig olyan mintha már 6 hónapos terhes lenne.Igaz ez a terhesség csak 4 hónapig tart.Mikor az ő hasuk volt ilyen mint az enyém akkor voltak 1 hónapos terhesek.Habár Rosalie ekkor már nagyobb volt.Mind bementünk egyszerre és először Esme feküst fel az asztalra.Az orvos rányomott valami zselét.

-Minden rendben van a babával.Szeretné tudni a nemét?-kérdezte az orvos Esmetől.
-Igen nagyon szeretném.-mondta mosolyogva.
-Kisfia lesz Mrs.Cullen.Gratulálok.
-Akkor ki lesz a következő?-kérdezte az orvos tőlünk.
-Alice menjél nyugodtan.-mondta Rose mosolyogva.Vele is ugyan azt megcsinálta mint Esmevel aztán tőle is megkérdezte,hogy tudni akarja-e mi a neme a babának.
-Igen tudni akarom.
-Gratulálok Alice kislánya lesz.-Alice nagyon örült neki.Gondolom magába már tervezgeti a lányuk szobáját.
-Akkor Rosalie már csak maga van.Jöjjön.-mondta az orvos.
-Hát Rosalie a babák jól vannak.-mosolygott az orvos.
-Babák?Úgy érti,hogy ikrek?-kérdezte Rose nagy mosollyal.Gondolom nagyon boldog lehet.
-Igen ikrek.És a nemüket tudni akarja?
-Hát persze,hogy akarom tudni.
-Ahogy látom ez itt elől egy kislány és a hátsó...ohhó kisfiú lesz.Gratulálok magának is.-mondta Rosenak.Felkellt az ágyról majd letörölte magáról a zselét.
-Hát akkor köszönjük doktor úr.
-Még nem végeztünk lányok.-mondtam nekik mosolyogva.
-Doktor úr megnézne engem is mondjuk én még csak 3 hónapos terhes vagyok de meg akarom tudni,hogy ketten vannak-e vagy csak egyedül van-e.-mondtam miközben a hasam simogattam.
-Akkor feküdjön föl kérem és azonnal megnézzük.-mondta az orvos.
-Rendben van.-mondtam neki és beketne a hasam azzal a géllel ami kicsit hideg volt.A géppel elkezdte keresni a babát.
-Nézze csak.Ott vannak.Kettő kis csöpség lesz.Gratulálok.Ahogy látom maguknál is iker áldás lesz.-mondta az orvos és elvette a gépet a hasamról majd adott egy kendőt amivel letörölhetem a kenőcsöt.
-Köszönjük doktor úr a vizsgálatot.Viszlát.-köszöntünk el majd kiléptünk a folyosóra.
-Bella gratulálunk.-mondták a lányok és megöleltek.
-Na irány a kismama bolt és vegyük meg a babacipőket.
-Rendben van.-mondtuk egyszerre amin jót is nevettünk.

Miután megvettük amik kellettek mentünk haza.

3 megjegyzés:

  1. szia ez fantasztikus gyerekzápor
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Húúú nem semmi xD
    Bellának ikrei lesznek?? :P Kiváncsi vagyok, mit fog szólni Damon ha majd megtudja :D
    Várom a kövit!! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Jó nagyot ugrottál a történetben.
    Ennyi gyereket egyrakáson. Edward biztos meg fog lepődni, hacsak a gondolataikból ki nem olvasta már a nagy hírt.
    Mi jön még?
    Ágika

    VálaszTörlés