2011. június 20., hétfő

16.fejezet

Sziasztok!Meghoztam a frisst.Remélem tetszeni fog nektek.Jó olvasást!
Puszi Kate^-^



-Na végre.Hoztam neked vért tőlünk.Úgyhogy megiszod utána pedig felveszed ezeket a ruhákat és indulás.Megittam a vért majd felvettem magamra a kék i love vampires feliratú pólóm és a rövid nadrágom és a kedvenc tornacipő.Mikor kész lettem lementünk Ali kocsijához és indultunk Los Angeles egyik legjobb szépségszalonjába.Furcsa mód jól éreztem magam Alicecel.Kibeszéltük a dolgot és olyan volt mintha egy kicsit megkönnyebbűltem volna.Hazafelé beugrottunk nekem vérért utána pedig hazavitt Alice.Megköszöntem neki a dolgot majd felmentem a házba.Rendbe raktam a nappalit utána pedig felmentem a szobámba és átvettem a pizsamám és lefeküdtem aludni mivel drága barátnőmmel elég sokáig elvoltunk itthonról.Az éjszaka Damonnal és Edwarddal álmodtam.Választanom kellett közölük és én Edwardot választottam ezért Damon teljesen kiakadt és majdnem megölte Edet.De azután rögtön felébredtem.A másnapot a ház kitakarításával töltöttem.Nem siettem sehova úgyhogy emberi tempóba csináltam.Este főztem magamnak kaját,majd mikor elmosogattam engedtem magamnak a kádba egy nyugtató,forró fürdőt.Egészen addig voltam a vízben míg ki nem hűlt.Utána lefeküdtem aludni és szerencsére álommentes éjszakám volt.Másnap mikor felkeltem bekapcsoltam a telóm hátha keres valaki.Így is volt rengeteg nem fogadott hívásom és sms-em.Utána bementem a gardróbba és felvettem magamra egy bikinit és egy nyári ruhát.A táskámba raktam be egy pokrócot és egy törülközőt na meg a telefonom.Felvettem egy lábujjas papucsot és egy napszemüveget majd indultam le partra.Sétálgattam a parton mikor kiszúrtam pár ember nem messze tőlem.Mikor közelebb értem rájöttem,hogy azok Cullenék.Az egész család.Odamentem hozzájuk.

-Bella drágám.Szia.-köszönt Esme mikor észrevett majd megölelgetett.
-Szia Bella.-köszönt Carlisle is.
-Szia Belluska.Csak nem a hálótársad keresed?-kérdezte Emmett miközben jött ki a vízből.
-Szia Em.Nem képzeld épp téged kerestelek.-mondtam neki és elkezdtem levenni magamról a kis ruhát.Mikor ledobtam csak egy füttyentés hallottam a drága Emtől.Edward csak tátott szájjal nézett.
-És miért is kerestél engem Belluka?-kérdezte a nagy mackó felhúzott szemöldökkel.
-Hát ezért.-mondtam neki majd elkezdtem szaladni felé és berántottam magammal a vízbe.Elég viccesen festett.Mindenki csak nevetett rajta.
-Miért mindig a kisebbet kell bántani?-kérdezte duzzogva.Ilyenkor olyan volt mint egy 5 éves és a hatás kedvéért még ki is ült a partra törökülésbe.Erre mindenkiből egy még hangosabb nevetés tört ki.Rég nevettem ilyen jót mint most.Egész nap ott voltunk.Olyan éjfél körül mentünk haza.Én egyedül haza sétáltam,míg Cullenék az ellenkező irányba mentek haza.Azon gondolkoztam míg haza értem,hogy csinálni kéne egy pizsama partyt.Rose,Alice,Esme és én.Jó lenne beszélgetni egy kicsit velük.Rossz így egyedül ebbe a nagy házba.Felmentem és lezuhanyoztam gyorsan,hogy lemossam magamról a sós vizet.Azután felvettem egy toppot és egy franci bugyid és lefeküdtem aludni.Mosollyal az arcomon aludtam el hosszú idő óta először.Reggel mikor felkeltem felöltöztem és bementem a városba keresni valami melót.Mivel Damon már nincs itt és így nekem kezd elfogyni a pénzem ezért úgy döntöttem,hogy dolgozni fogok.Felvettem egy farmer rövidnadrágot és egy kivágott kék toppot.A hajamat kivasaltam és hagytam,hogy a hátamra omoljon szabadon.Raktam fel egy halvány sminket,aztán leballagtam a lépcsőn az ajtóhoz ahol ott volt a papucsom.Felkaptam a táskám és a kocsi kulcsot,aztán bepattantam az autómba és indultam befelé a városba.Megnéztem pár helyet ahol dolgozhatnék.Egy bárban dolgozhatnék vagy egy könyvfordító irodánál.Inkább a bárt választottam úgyhogy visszamentem oda és egyenesen a főnöki irodához mentem.Bekopogtam rajta és bentről egy halk szabad hallatszódott.

-Jó napot ismét Billy.Remélem még nem talált senkit a pultos munkára.-mondtam neki miután leültem vele szembe.
-Szia Bella.Akkor ezek szerint el válalod a munkát?-kérdezte mosolyogva leendő főnököm.
-Igen el.-válaszoltam én is mosolyogva.
-Akkor ezek a papírokat alá írjuk és megbeszéljük mikor kezdesz.-mondta és elém rakta a papírokat amiket alá írtam.
-Mikor akarsz kezdeni?-kérdezte Bob.
-Hát ma este is jó ha kezdek.
-Rendben akkor este 8 órára gyere dolgozni.Akkor még én is itt leszek és bemutatlak a munkatársaidnak.-mondta miközben felállt és elkezdtünk az ajtóhoz sétálni.
-Jól van.Viszlát Bob.Este akkor majd találkozunk.-mondtam és kiléptem az ajtón.
-Viszlát Bella.-mondta.

Kimentem az épületből és bepattantam az autómba és hajtottam haza.A ház előtt Alice állt.

-Szia Bella.-köszönt barátnőm mikor kiszálltam az autóból.
-Alice.Szia.
-Amúgy lehet egy kérdésem?-kérdezte tőlem felhúzott szemöldökkel mire én csak bólintottam.
-Mi a fészkes fenéért mész te dolgozni?
-Azért kedves Alice,mivel én nekem nincs annyi pénzem mint nektek.
-De szívesen adtunk volna kölcsön ha kell.
-De nem érted Alice,hogy nekem nem kell a pénzetek!-mondtam neki majd felszaladtam vámpírsebességgel az ajtóhoz és becsaptam magam után.

Felmentem a szobámba és leültem olvasni.Azzal mindig letudom magam nyugtatni.már fél 7 volt mikor befejeztem az olvasást.Leraktam a könyvet és bementem a fürdőbe ahol lezuhanyoztam.Mikor végeztem elzártam a vizet,kiszálltam a kabinból és magam köré tekertem a törölközőt és bementem a gardróbba.Kiválasztottam egy  fekete flitteres felsőt és egy fekete miniszoknyát.Kiválasztottam hozzá egy fekete magassarkút.Visszasétáltam a fürdőbe és kivasaltam a hajam és kifestettem magam halványan.A számra raktam egy kis szájfényt.Felkaptam a kistáskám amibe beraktam a telóm,a pénztárcám és a jogsimat.Mikor leértem az előszobába már 3/4 8-at mutatott az óra.Gyorsan leszaladtam a kocsimhoz(már ahogy szaladi lehet a magassarkúban) és bepattantam és már indultam is a bárba.Pontosan 8-ra értem oda.Bementem a személyzeti bejárón.Az öltözőkbe érkeztem ahol már ott volt Billy és még 3 lány és 2 srác.Mikor közelebb értem észre vettem,hogy az egyik lány az Ashley,és az egyik srác Adam.A másik 3 embert nem ismertem.

-Áhh Bella.Végre ideértél.Hagy mutassam be neked a munkatársaid.Vanessa Brandon,Kim Barton,Lucas Allen,Ashely Smith és Adam Wolf.-mondta Billy miközben rámutogatott az említett személyekre.
-Sziasztok.Az utolsó két embert nagyon jól ismerem.De a többieket még nem.Remélem jóba leszünk.A nevem Isabella Swan,de csak Bella.
-Rendben van.Akkor ismertetem a beosztást.Ashley,Adam ti énekeltek a színpadon.Lucas,Bella ti pultosok lesztek;a többiek pedig pincérek.Na gyerünk 10 perc múlva nyitunk.Addig mindenki készüljön el.Jut eszembe ma benéz a lányom,Miley és pár barátja.
-Oké.-mondtuk egyszerre.

-Ash,Adam nem is mondtátok,hogy itt dolgoztok és ráadásul énekeltek is.
-Hát csak pár hónapja dolgozunk itt.Jajj amúgy remélem nem hozza magával Miley a kis Biebert.Már rosszil vagyok tőle.-mondta Adam.
-Milyen Bieber?-kérdeztem tőlük.
-Hát Justin Bieber.A kis nyálgombóc.
-Uhh értem.Ők ide szoktak járni bulizni?
-Igen,mivel ez L.A. egyik legjobb bárja.Na gyerünk mivel mindjárt kezdünk.Szia Bells.-mondta Ash majd megölelt.
-Szia kicsi lány.-mondta Adam is és ott hagytak.

Átsétáltam a pulthoz Lucass mellé.Nagyon aranyos srác.Tetszik a mosolya.Mikor kinyitottuk a bárt elég nagy tömeg tódult be.Még szerencse,hogy jó nagy a bár.Voltak külön lekerített V.I.P. részek.Már éjfél körült járt az idő mikor betoppant Miley Cyrus és a csapata.Ebben benne volt Justin Bieber,Usher,Lindsay Lohan és még pár ember.Elég sok piát kértek.Engem választottak ki a pincérüknek.Mikor vittek ki nekik az újabb kör italt Miley elég furcsa kérdéssel fordult hozzám.

-Héj Bella.Tudsz énekelni?
-Hát foglyuk rá.De nem valami nagy szám.-mondtam miközben pakoltam ki eléjük az italt és az üreseket pedig visszaraktam a tálcámra.
-Na akkor kérlek énekelj már egy számot fenn a színpadon.
-De ott most Adam és Ashley énekelnek.-mondtam neki.
-Na csak egy számot.Kíváncsiak vagyunk a hangodra.Na benne vagy?
-Igen benne.-mondtam lehajtott fejjel.Eléggé félek tőle,hogy lefogok égni.

Visszavittem a pulthoz  a tálcám és odasétáltam a színpadhoz ahol fenn énekelt barátnőm.Kiválasztottam magamnak egy számot amit énekelni fogok.Mikor Ash lejött a színpadról megbeszéltem vele,hogy én is énekelnék egyet Miley kérésére.Barátnőm hamar belement a dologba.Felsétáltam a színpadra és intettem neki,hogy indítsa el a zenét.Először kicsit halkabban énekeltem,de aztán belejöttem.Olyan volt mintha én uralnám a színpadot.Mindenki tombolt ami azt jelentette,hogy tetszett nekik a zene.Mikor lejöttem a színpadról Mileyék integettek,hogy menjek oda hozzájuk.

-Ez nagyon jó volt Bella.Uraltad a színpadot.Nagyon jó voltál.-mondta Justin.
-Köszi.
-Szerintem neked is énekelned kell itt a bárban.Nagyon nagy sikered lenne.-mondta Miley.
-Köszönöm,de ezt apud dönti el,hogy ki énekeljen.
-Majd beszélek vele.-mondta Miley és rám kacsintott.

Visszasétáltam a színpadhoz ahol Ashley és Adam beszélgettek.Nagyon boldogoknak tűntek.

-Juj Bella képzeld.Az előbb itt volt egy lemezkiadó.Szerződtetni akar minket a cégéhez.-mutatott magára és Adamre.
-Elhiszed ezt?Énekesek leszünk.-örvendezett Ash.
-Ez nagyon jó.Gratulálok nektek.-mondtam nekik és megöleltem őket.

A bárban hajnali 4ig dolgoztunk.Nagyon jó volt.A munkatársaim nagyon kedvesek.Főleg Lucas.Nagyon jóba lettem vele.Mikor hazaértem nem voltam egyáltalán fáradt így megittam egy csomag vért és elkezdtem olvasni.Nem tudom mikor,de valamikor elaludtam a könyv fölött a nappaliban.


Bella ezt énekelte:  http://www.youtube.com/watch?v=FnSbpPXlmvo&feature=relmfu

Bella ruhája amit dolgozni vett fel:
























Billy Ray Cyrus(Bella főnöke) :
















Kim Barton:





















Lucas Allen :






















Vanessa Brandon:



5 megjegyzés:

  1. szia gratulálok tetszik bella munkája
    puszy

    VálaszTörlés
  2. sziiiaa..:D
    nagyon jo lett kivi vok a kövi fejiree..:DD
    puszi
    prücsöök

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Nagyon tetszik a fejezet. Emmet és a beszólásai :)
    Bella most hogy dolgozni fog, kevésbé gondol Demonra.
    Várom a folytatást.

    Nóci

    VálaszTörlés
  4. Wooow imádtam!!!
    Mikor hozod a következőőt??? :D

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nem semmi, hogy Damon elhagyta Bellát.
    De a tengerparti rész nagyon tetszet, főleg, ahogy Emmett lereagálta, hogy Bella belökte a vízbe és ahogy törökülésben kiült a partra. Vicces volt.
    Most aztán Bella megismerkedhet másokkal is Cullenéken és Adam-éken kívül.
    Ágika

    VálaszTörlés