2012. március 15., csütörtök

24.fejezet

Sziasztok!
Meghoztam a befejezőrészt. :) Remélem tetszeni fog. ;D
Puszi Kate. *_*


(Bella szemszöge)

A napok gyorsan teltek. Esme is megszűlte a picibabáját Ericet.Aztán másnap Alice is megszülte a a picike Amyt. Annyira aranyosak.Most már csak az én babáim nem születtek meg.Egyre nagyobb a hasam és nehezebben mozgok.A hátam mindig sajog.Ezért inkább csak fekszek.Edward mindig kiszolgál. Igaz egy picit lesoványodtam a terhesség alatt,de remélem mire visszaváltozom vámpírrá normális testsúlyom lesz megint.Egyre jobban közeledik a dátum amire kivagyok írva a picikkel.Ben és Anna  egyre jobban mozognak.Ma is eltörték 2 bordámat.Így most itt fekszem a korteremben amit Carlisle rendezett be  a házunkban.Szerelmem  most is itt van mellettem és fogja a kezem.

-Carlisle egyre jobban nőnek a babák.Még Rosalienál se volt ilyen gyors a fejlődés.-mondta Ed.
-Fiam ez szerintem azért van mert a többiek hosszabb ideig voltak vámpírok mint Bells.Ezért neki a kcsik gyorsabban fejlődnek.Reméljük minden rendben lesz a szülésnél.

Miután befejzték a beszélgetést visszamentünk a nappaliba ahol a többiek voltak.Az ikrek  és a többi pici a szőnyegen játszottak.Már úgy néztek ki mint a másfél éves babák.Igaz hiszen már 2 hónapja,hogy megszülettek.Nagyon gyorsan fejlődnek.Az ikrek már mondanak is pár szót.Annyira aranyosak.Megtudnám őket zabálni(persze nem szószerint).

-Bella kérsz vért?-Kérdezte Edward.Már egy ideje ezt kell innom mert a gyerekek nem nagyon akarják enni az emberi ételt.
-Igen persze.A kicsik már éhesek.-mondtam neki mosolyogva és a kezem a hasamra simítottam.
-Rendben hozom.-mondta és már fél perc múlva vissza is tért az "italommal".

Mután megittam a felét leraktam az asztalra.Megpróbáltam felkellni a kanapéról,de nem nagyon sikerült.Ezért segélykérőn néztem Edwardra aki értette a célzást.Oda jött hozzám majd felsegített.Elindultam a fürdő felé,de véletlenül levertem a poharat amibe a vér volt.Leakartam hajolni érde,de hírtelen egy nagy fájdalom nyilalt a gerincembe.Majd elkezdtem a föld felé zuhanni.Aztán már csak azt éreztem,hogy valami puha kerül alám.

-Edward add be neki a morfiumot.-mondta Carlisle.
-Rendben Bella.Ha azt mondom nyomj akkor erősen nyomj.-mondta nyugtatóan apám.
-Akkor most!!!-mondta.

Én csak nyomtam.Egyre jobban fájt a szülés.Egyszer csak meghallottam egy baba sírását.

-Szerbusz Benjamin.-mondta Edward.Rájuk néztem és a szemembe könnyszökött.Anniyra aranyosak voltak együtt apa és fia.Majd éreztem megint a fájdalmat.
-Edward add át Rosalienak a fiad és segít mert jön a másik kicsi.

A második már könnyebb volt és nem fájt annyira mint mikor Bent szültem meg.Majd egy idő után meghallottam egy kislányos sírást.Ránéztem Edwardra aki kezében ott volt az egyetlen kislányom.Rájuknéztem majd éreztem,hogy a szemem elnehezedik.Aztán hirtelen sötétség vett körül.

(Edward szemszöge)

-Edward.Segíts.Különben Bella elvérzik.-mondta apám.Én ijedtemben csak odaadtam Rosenak a lányom majd segítettem apámnak.
-Bellát megharapta Annabell belülről mert nem kapott levegőt.Ezért kezdett el vérezni.A véredet kell juttatnunk a szervezetébe de gyorsan.

Miután ezt kimondta apám rögtön felharaptam a csuklóm és szerelmem szájához raktam.Egy picit gyengéden elkezdte szívni a vérem.

-Fiam.A vérzés kezd elállni.Sikerült.-mondta apám megkönnyebbülve.

Bella egyre erősebben kezdte szívni a vérem.Egy idő után elhúztam tőle a kezem.Kinyitotta a szemét és rám mosolygott és csak ennyit mondott: "Szeretlek Edward és a kicsiket is." Majd apám eltörte a nyakát.Fájó volt látni,de tudom,hogy csak így lehet velem.Most már csak várni kell,hogy felébredjen.Lementem a nappaliba ahol a családom volt a lányommal és a fiammal.Alice fogta a lányom Rosalie pedig a fiam.Leültem a kanapéra és kértem őket,hogy adják ide nekem őket.

-Sziasztok drágáim.-mondam nekik és rájuk mosolyogtam.
-'Anya hol van?'-kérdezte Annabell.
-Anya most alszik drágám.Nem sokára felébred és jön ide hozzátok.

Egy ideig még beszélgettem így velük majd láttam rajtuk,hogy fáradtak így felvittem őket a szobájukba és lefektettem őket a kiságyukba.Miután elaludtak átmentem szerelmemhez.Vártam,hogy felébredjen.Olyan hajnali fél 3 körül elkezdett mocorogni.Majd felüllt és rám nézett.Elmosolyogott.

-Szomjas vagy szerelmem?-kérdeztem mire ő csak bólintott.Hoztam fel neki vért majd mikor megitta hirtelen felordított.Tudtam mit érez.Majd rám nézett bűnbánóan.
-Mi történt kicsim?-kérdeztem mikor leüllt mellém a kanapéra ami Carlisle dolgozószobájában van.
-Elkell mondanom valamit amit most tudtam meg én is mert elvették az emlékemet erről.Remélem nem haragszol meg érte.És nagyon sajnálom ez csak egyszer fordult elő.-nem nézett a szemembe egyszer se míg ezt mondta.
-Lefeküdtem Damonnal az utolsó éjszakán amikor ketten voltunk a faházban.Hidd el nagyon bánom és soha nem csalnálak meg,de ez volt nekünk a végleges lezárás.-sokkolt amit mondott,de megértem.Hiszen sokáig voltak együtt és nehéz volt elfelejteniük egymást.Ezért nem haragszom Bellára.És mivel csak egyszer fordult elő elnézem neki főleg a kicsik miatt is.
-Nem haragszok rád Bella.Elnézem neked hiszen tudom miylen nehéz elfelejteni téged.De soha többet nem történhet meg ez.
-Köszönöm Edward.Annyira szeretlek.Igérem soha nem fog.

Ezután az este után minden megváltozott.Bella és én sokkal többet voltunk együtt mint azelőtt és mindig a kicsikkel voltunk.Gyorsan telt az idő.Elérkezett az esküvőnk ami nagyon szép volt.A gyerekeink hozták be a gyűrűt ami a legjobban tetszett.Itt voltak Damonék,Jacobék aki időközben bevésődött egy szép lányba akit Rebeccanak hívnak.Ők most várják az első babát.Itt voltak az összes régi ismerősünk is.Bella még a szüleit is meghívta.Az esküvő előtti napokban elmondta a szüleinek,hogy vámpírok vagyunk és,hogy Annabell és Benjamin a mi babáink.Meglepően jól fogadták.Sőt örültek,hogy unokáik vannak.Miután lezajlott a ceremónia a lagzi vette kezdetét.Szerelmemmel éppen az első házastársi táncunkat jártuk mikor felnézett rám.

-Ez ám a furcsa szerelem.-mondta mosolyogva.
-Miért is?-kérdeztem tőle mosolyogva.
-Hát egy átlagos lányból lettem igazi nővé akinek most van egy csodálatos férje,2 gyönyörű gyermeke és egy hatalmas nagy családja amiben több természet feletti is van.Szeretlek Edward Anthony Masen Cullen.
-Én is szeretlek Isabella Marie Swan Cullen.

                                                       The End      

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése